lördag 7 juni 2008

En härlig dag...



Lia och jag har varit med Malin, Ellen och Tilde på dansuppvisning på Hägnan. Magnus grämer sig över att ha missat ett antal magdanserskor och andra mer eller mindre lättklädda dansar e ;-))
Tilde är nog hemma och tränar slöjdans just nu, hon var enormt faschinerad! :-) Nu när jag fingranskar bilden så ser jag ju nästan en celebritet. "Hot Isse" som vann SM i luftgitarr någon gång på det tidiga 90-talet står vid husknuten i blå skjorta bärande på en kasse av något slag! Har inte sett honom sen jag sist var på Stadspuben (som stängde för gott 1999).


När vi kom hem försökte Lia ivrigt att få vara med när storasyster härjade på med vattenslangen, det såg ju hur kul ut som helst! Men nej då, den förbålta grinden var hela tiden ivägen! Under tiden ägnade sig mor och far åt att färdigställa en middag som smakade mmmmmm... Grillade ryggbiffar med ädelostsmör, rödlöksmarmelad och en smaskig potatissallad med lime, balsamvinäger och färsk gräslök från egen täppa. Muuuums!




2 kommentarer:

Anonym sa...

det var gott som faan,tack my love

Anonym sa...

snyft,,min mobil ligger på älvens botten,,,

:mb