torsdag 19 juni 2008

Bloggutmaning!

Jag har fått en bloggutmaning av Malin, och då får jag väl anta den! :-)

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Höll som bäst på att flytta in i vårt nuvarande hus. Och höll som bäst på att tillverka Vilma ;-)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Skjutsa Vilmorna till Cirkusskolan, åka och titta på föreställningen för föräldrar m fl. Handla mat. Skura badrummet (blev aldrig av).

3. Godis jag gillar: Choklad, choklad och choklad. Och colanappar.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Låta nära och kära ta del av det hela, skänka en del till bra ändamål. Anlita en inredningsarkitekt och en trädgårdsarkitekt. Anlita en "personal shopper" och fylla garderoben.

5. Städer/orter som jag bott i? Gammelstad, Skurholmen och Sunderbyn

Utmanar Karo, Nini, Jennie och Lotta H