tisdag 31 mars 2009

Barnens ryggplattor...

...är på vift i cyberrymden. Eller i västerbotten i alla fall... I morse fick Magnus ett meddelande på sin telefon att paketet var levererat, men det gick inte att höra var det skulle hämtas. Jag ringde bussgods och fick veta att utlämningsstället i Hemavan hette "Fjällbiten" och en snabb koll med hjälp av Google talade om att det var ett bageri. Hursomhelst, några ryggplattor har inte dykt upp någonstans, sista spåret är att de har lastats om i Umeå. Enligt bussgods hemsida har de öppet 9-18, men när jag nu ringde ca 17.45 var det i alla fall redan stängt. Morr igen...


Lite gladare blev jag när jag upptäckte att vår nya dammsugare är på väg, jag fick först ett meddelande om att den var restnoterad och väntades hem den 3 april, men nu var den redan skickad och omlastad, så den borde dyka upp imorgon :-) Om det är "städ-väder" i helgen lär vårt hem snart vara renare än det varit sen vi flyttade in!

Inga kommentarer: