lördag 28 mars 2009

Mycket Lycklig Vilmis!



Den största lyckan i världen kan vara en autograf av Pistvakts-SvenE. Jag tror Vilma flög hem från Boden, undrar när hon kommer att somna ikväll. Måns Zelmerlöw kan numera slänga sig i väggen, totalt utkonkurrerad av tre lönnfeta medelålders skotergubbar! *s* Måste dock medge att jag håller med henne. Det var verkligen ös på gubbarna! ;-)
Pistvakts-show var en lyckad uppladdning för en vecka i fjällen för Vilma, måste man ju säga! :-) Lennie Norman var hon mindre imponerad av. Jag och Magnus låg och kved av skratt, samtidigt som jag våndades över vad Vilmas små oskyldiga öron fick höra. För det var grovt ibland, även i mina väldigt härdade öron. Men det var lyckligtvis så grovt att hon inte fattade ett smack, hon tyckte bara att Lennie var dötråkig!

Inga kommentarer: