lördag 1 november 2008

Ett Halloween-bus...

...råkade vi ut för! När Matte kom hem och upptäckte att vi delat ut allt godis till besökande spöken så tänkte han väl att fick han inget godis så fick han väl busa då, så när jag kom hem från Peter&B-M och skulle kissa och gå och lägga mig så fick jag inte isär toalocket och ringen! Tanken var kanske att jag eller dem som kom först skulle sätta sig i tandkrämen, men som sagt, när man måste bända isär lock och ring så hinner man ju märka att det är något lurt! *s*

Nåja, så länge de bara busar hemma så är det väl OK. Jag är inte sådär jublande glad över att Vilma öht ska gå runt och tigga godis, men det är väl förhoppningsvis inte så många gånger till hon har lust att göra det. De lovade i alla fall att hålla sig till att plinga på hos såna vi känner eller såna som har Halloween-lyktor ute (de som har det är väl åtminstone inte helt negativa till Halloween-firandet som sådant).