onsdag 17 september 2008

Nytt sätt att shoppa!


Matte är inte direkt så mycket för att springa i klädaffärer, postorder är mer hans grej när han verkligen måste ha något nytt... Dessutom har han fyra basketträningar i veckan, så det var inte helt lätt att få ihop det med en shoppingtur. Lösningen som Magnus kom på var enkel och smidig! Jag tog med mig digitalkameran på lunchen, fotograferade några olika skomodeller på Stadium och mejlade hem bilderna så att Matte fick välja, och sen köpte jag dem på väg hem efter jobbet. Tyvärr var Matte helt säker på att han hade 43 i skostorlek, men när jag kom hem var de alldeles för små! Nu ståtar hans fötter med rejäla 44:or...
Lias förkylning har tagit ny fart. Eller om hon har fått en ny... Den gamla hade inte gått över helt, och nu har hon feber och hosta. Nattsömnen blir sisådär...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag mins den tiden då man satt å pussa o gosade med dom fötterna, i dag ber man honom hålla dom så långt bort som möjligt. EWA