tisdag 2 september 2008

*gääääsp*

Lia har feber och är jättesnorig och sover alltså inte sådär speciellt jättebra på nätterna, så hela familjen går omkring och gäspar. Nu när jag har klivit upp före 6 efter två oroliga nätter är jag så trött så att det liksom värker i ansiktet. Förhoppningsvis är hon på bättringsvägen i alla fall, så i natt kanske vi får sova lite mer normalt.

Pratade nyss med henne i telefon, Magnus säger att hon går omkring och letar lite efter mig därhemma, men annars verkar de ha det hur mysigt som helst :) Gårdagen var lite hektiskt, med träning och klippning för Mattias och hämtning av lekstugan för Magnus på eftermiddagen och första dagen på jobbet för mig, men nu känns det ändå bra att vi kommit igång med vardagen. Imorgon ska Vilma träna dans för första gången på Luleå Rytmik och Balett (jodå, hon fick komma med till slut...), ska bli spännande!

2 kommentarer:

Malin sa...

vi är oxå lite småsnuviga här men det verkar gå åt rätt håll!!!
Hur känns det att vara tillbaka på jobbet???
Jag hoppas hoppas hoppas att jag oxå snart har ett jobb att gå till....

Helena sa...

Alla tummar hålls... Jag vill ju gärna ha en lunchkompis ibland om du nu skulle få ett jobb i närheten av mig ;)