torsdag 4 september 2008

I natt...

...har vi äntligen fått sova nästan obrutet hela natten! Gissa om man känner sig som en annan människa... Nu har jag varit och höstshoppat på apoteket, näsdroppar, Alvedon, halstabletter och lite annat smått och gott, så nu är vi bättre rustade för nästa omgång.

På lördag ska Wilma&Vilma ha gemensamt "födelsedagskalas" med tjejerna i klassen. Vilma har sparat sitt födelsedagskalas ända sen i januari för att få ha kalas på sommarhalvåret och ihop med Wilma L. Vi hade egentligen tänkt ett riktigt sommarkalas, med båttur ut till Tomholmen eller något sånt, men det blev ju aldrig någon riktigt riktig sommar, så kalaset blir av först nu. Så ikväll ska vi handla och baka och förbereda lite, för imorgon ska tjejerna på kalas hos en annan tjej i klassen, puh!

Magnus har visat sig vara riktigt duktig vid spisen. Vi har bott ihop i 12 år utan att jag har vetat om att han kan laga mat ;) Känns inte helt fel med en hemmaman faktiskt, jag skulle kunna vänja mig vid det!

2 kommentarer:

Malin sa...

ja visst är det underbart att slippa stå vid spisen och slava!!;))
Låter som att Vilma kommer att ha en rolig helg.
Ja jag hade hunnit börja se fram emot lunchdater osv....nu måste jag hitta ett annat jobb i stan....

Anonym sa...

My cock skill´s are famous in several different states and countrys,from Nepal to Kambodja:)