lördag 16 maj 2009

Så var stora föreställningen också avklarad!

Klicka på bilden med alla barn för att förstora den!


Själv var jag hemma med Lia, kände att varken hon eller jag skulle ha något nöje av föreställningen om jag skulle ha henne med mig och jag hade ju redan sett showen. Men eftersom Magnus nu kom hem från Riksgränsen redan igår så kunde han ju vara där och fota!

Sen när Magnus kom hem så åkte jag och B-M till Boden och hälsade på Helena O som flyttat till ny lägenhet. Ja i februari alltså, men jag har inte kommit mig för att åka dit ännu. En helt fantastisk lägenhet som har potential att bli ännu vackrare. Det är en hyresrätt, så hon är ju inte beredd att börja renovera kök och badrum själv, men med lite ny färg och tapeter kommer man långt med sånt råmaterial. 3½ meters takhöjd, höga fönster med djupa nischer, charmig planlösning osv. Det tråkiga var att någon tidigare hyresgäst måste ha älskat aprikosrosa över allt annat! Det är aprikosrosa överallt! Det kommer det inte att vara när Helena fått tid att ta tag i det, men nu över sommaren får det vara - som hon säger "det viktigaste är ju att allt aprikosrosa är borta tills julsakerna ska fram" och det får man ju hålla med om!

3 kommentarer:

Malin sa...

oj oj oj vilken stor tjej ni har...
hon ser så "vuxen" ut på bilden!!!
När blev hon stor - vi är väl fortfarande 24??!!

Helena sa...

Hon blev sådär stor när hon rotade i min sminklåda ;-)

Vilma sa...

Vuxen ?