tisdag 12 augusti 2008

Testpilot!

I natt sov vi i stugan hela bunten (utom Matte som snodde våran dubbelsäng och bredde ut sig så mycket han bara kunde *s*). Vilma ville inte sova på golvet i sovstugan, och det ville inte riktigt jag heller, så jag testade det nya lilla extra sovutrymmet i bastu-stugan. Och jag sov oväntat gott! Lite hårt var det väl, men det är mörkt och tyst och inga ljud hörs någonstans. Inte skulle jag väl vilja sova där varenda natt någon längre tid, men för en enstaka natt var det faktiskt helt OK! :-) Jag sov definitivt bättre än när vi sover fyra i sovstugan samtidigt.


Magnus tampades med propeller-Lia i sovstugan, de sov i 120 cm-sängen men han delar av den med en skumgummirulle, annars har man henne som ett plåster på ryggen!

Mitt nattläger:




en

1 kommentar:

Malin sa...

Åh vad härligt att kunna åka iväg till en stuga bara så där....