söndag 21 december 2008

På besök i jultomteland!










Idag har vi fått en injektion jul hos min totala julpyntsöverman Ewa. Det tar mig en hel kväll att få upp vårat blygsamma julpynt med gardiner och allt, jag vågar inte tänka på hur lång tid det skulle ta för mig att få upp lika mycket som Ewa har! Mattias påstår iofs att hon börjar trava julklapparna under granen strax efter hans födelsedag i mars, men jag tror att han överdriver liiiite! Men bara lite ;-) T o m badrumsspegeln har fått "julkläder"! Tyvärr var jag tvungen att använda blixt när jag fotograferade, julpynt ska egentligen inte fotograferas i så skarpt ljus, men nu fick det bli så om det skulle bli några bilder alls! Har fått Ewas tillstånd att visa upp "tomtereportaget" :) T

1 kommentar:

Jennie sa...

Oj..... ;-) Jag har väl lika mycket i hela huset som hon har i bara badrummet, ungefär :D