onsdag 24 december 2008

God jul!


Det blev en tidig kväll för familjen Blom igår! :-) Ja, jag vet inte hur det blev med Magnus och Vilma, men Lia hade inte sovit middag och slocknade strax efter 20. Så ljuvligt! Hann t o m ta ett skumbad innan jag själv däckade vid 21.30... Ändå sover hon fortfarande, nu är klockan 8.15 och jag har inte hört ett pip från sovrummet! :) Annat blir det nog om något år framåt, då kan man nog bara drömma om att hon somnar tidigt dagen före julafton, och sen tar sovmorgon...
Nu hälsar vi god jul till alla, och speciellt till brorsan som är hos sin mamma sen i förrgår!


1 kommentar:

Malin sa...

hos oss var det tvärtom - vi somnade först vid midnatt!!! Har nog inte hänt på flera månader...i alla fall inte jag. Men ikväll känner jag mig mör....ska slå på en film nu så får vi se om jag somnar till den;))