torsdag 16 oktober 2008

Träffpunkt ICA Maxi...

Ikväll har vi handlat en massa slisk (nyttiga matsäckar är ingen idé att skicka, det nyttiga följer alltid med tillbaka hem) till Vilmas skolutflykt imorgon. De ska till skolans stuga som kallas "Grannens stuga" och som ägdes av en väninna till mamma och hennes son, som var min kompis när vi var små. Jag har många roliga minnen därifrån... :) Som när Niklas lurade mig att klättra upp i en tall som jag sen inte vågade ner ifrån.

Vilma hade bestämt träff med Wilma L och hennes familj, som kom till Maxi precis när vi handlat klart. Vilmorna skulle ju runt hela Maxi och kolla in sortimentet, så vi fick vackert vänta tills de var färdiga. De lyfte ner Lia ur kundvagnen, och orkade sen leka med henne i säkert en hel minut innan de bad mig ta hand om henne. Gissa om Lia ville tillbaka i kundvagnen...


Vilmorna vid ett tillfälle när de hade längre tålamod att leka med lillasyster...

Inga kommentarer: