tisdag 28 oktober 2008

Partypinglan Vilma...

...är bjuden på kalas torsdag, fredag och lördag. Tur man inte själv håller samma tempo! När hon kom in med den sista inbjudan trodde vi först att det skulle bli en krock mellan två kalas, men det visade sig att det var ett per dag. Lyckligtvis är inte alla tre "presentkrävande" kalas, jag blir snart gråhårig av alla födelsedagskalaspresenter som ska inhandlas, ofta med kort varsel. Min fantasi börjar verkligen tryta.

I söndags berättade Vilma att hon drömt en mardröm på natten. När jag frågade vad den handlat om så sa hon "jag drömde att det var Halloween och jag inte hade någon häxdräkt och så fick jag en prinsessdräkt av mormor istället!". Eftersom läget i verkligheten faktiskt var så att hon inte hade någon häxdräkt så fick vi ta och göra något åt saken. Häxdräkt och en peruk som bonus inhandlades, så nu kan hon sova lugnt om nätterna.

Fjolårets outfit

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken tur att det inte blev en prinsessdräkt då!

Hälsningar Maud

Malin sa...

Oj---nästan så jag får mardrömmar;)))

Anonym sa...

va cool brud