söndag 28 februari 2010

Nu är de hemma igen, mina älsklingar! :-)





Vi har saknat dem, även om vi haft jättemysigt här hemma jag och Lia! Det märktes på Lia hur otroligt glad hon blev när de klev in genom dörren, hon hade dessutom just sovit middag i nästan en och en halv timme, så man kan lugnt säga att hon sprudlade... :-)

Fjällresenärerna har haft det jättebra, Magnus hade haft en tanke på att köra hem redan på lördag kväll/natt, men Vilma illtjöt när hon fick höra det - hon älskar att campa eller sova över precis var som helst utom hemma. Men helst av allt i närheten av en slalombacke då förståss!

Och Vilma och Matte har samsats sammanlagt 80-90 mil i samma baksäte utan att slå ihjäl varandra. Bara det är ju en bedrift... ;-)

5 kommentarer:

Blommelina? sa...

!00 mil tur och retur.Det gick bra.Hyggligt av dig My Love? att sätta in en "Jajajajaja ni får väl sminka mig då Vilma",,,schysst.

Malin sa...

Härliga bilder...kanske skulle ställa mig på ett par skidor igen...

Anonym sa...

Va söt du är Blommelina!
MEN jag tycker du passar bättre i asfaltskrit-Blått =) / -Ante-

Anonym sa...

Son.

Tänk på Bloms rykte,det har varit klander fritt under många år.

Välkommna hem.

Hälsningar.

Far och Far-Far

Blomman sa...

Jag fick den raderad,,ordningen återställd