fredag 12 februari 2010

Oj vad mycket man kan hinna med medan ens mamma lagar mat...


Jag var bara ouppmärkssam i några minuter, innan jag hörde ett märkligt välbekant ljud som gav mig en minnesflashback av Vilma, en kulspetspenna och en nytapetserad vardagsrumsvägg... Men det är en helt annan historia ;-) Nu stod jag med händerna i rå kyckling och kunde inte bara släppa allt och springa iväg utan att tvätta av mig. Så Lia hann med en del... Lyckligtvis är bordsskivan av laminat, så blyertspenna var ingen fara att få bort med lite Vim och en trasa. Lia VET att man inte får rita på bordet, men när jag frågar henne varför hon gjorde det så får hon bara en mycket speciell min och vill inte riktigt svara. Hon vill faktiskt inte ens titta på mig...

2 kommentarer:

Malin sa...

Låter som en viss Ellen.....

Anonym sa...

ghaa