söndag 11 oktober 2009

Lyckan är fullständig...


Eftersom jag bara äter frukost hemma på helgerna så händer det att jag inte märker när vissa saker tar slut i skafferi och kyl. Som Lias favoritbröd t ex, det har vi tydligen varit utan i någon vecka utan att jag märkt det. I morse stod jag på låset på ICA Maxi för att köpa lite god frukostmat - det känns så otroligt lyxigt att få handla nybakat bröd till frukost ibland på helgerna (veckans bröd som var morotsbröd kan jag varmt rekommendera...) Men naturligtvis köpte jag även en påse av Lias älskade rågkakor från Polarbröd, och när hon fick se påsen sken hon upp som en sol och vägrade släppa den. Den fick så många och långa kärleksfulla kramar att vi blev tvugna att rädda polarkakorna från att bli smulor på en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så märkligt, det är Elins favoritbröd också.
Hon vill bara ha "runningar" till frukost :P

/Janeth

Anonym sa...

Vad söt hon är! / Anneli