måndag 1 juni 2009

Min morsdagspresent!


Idag fick jag mitt livs första morsdagspresent! :-) Ett pennställ som Vilma hade gjort i slöjden, men eftersom vi aldrig firat morsdag så missade hon helt att det var igår - så jag fick den idag istället och det gick ju lika bra!

Fick en bunt foton från ett bröllop vi var på för snart sex år sen, bättre sent än aldrig! ;-) Ville scanna in dem, och när vi skulle ansluta scannerfunktionen i skrivaren så pajade plötsligt alla anslutningar i hela huset - alla datorer och kanalinställningarna på parabolen (den som Magnus trixat med i tre dygn och klev upp mitt i natten i lördags för att få igång...) Han blev inte överlycklig nej...*s* Men nu verkar det mesta utom själva scannern vara igång igen.

1 kommentar:

karo sa...

Det kan ha varit Niklas fel, han höll ju på och klippa kablar igår. ;-)
Han beordrade förresten mig att klippa en tråd som han hade "full koll på", sen funkade inte telefonen efter det.