torsdag 25 juni 2009

Åh vad jag inte vill vara på jobbet just nu!


Sitter på jobbet och har varit ute i värmen på lunchen och ville verkligen, verkligen inte gå in igen! Så ljuvligt varmt det plötsligt blivit... Igår var jag ute på krogen, jag tror att sist jag var ute så var jag på Olivers hösten 2004. Och så har jag iofs varit och druckit kaffe på Bishops arms en gång också, men det räknas nog inte. Den här gången var jag i alla fall på Färjan och det var maximalt bra förutsättningar för en underbar utekväll, så det var riktigt kul. Kanske inte dröjer ända till 2014 innan jag prövar igen, men man ska inte överdriva ;-)

Jag fick lite semesterkänsla av att vara ute i svängen sådär, så det känns som sagt lite pyrt att jobba idag. Och så längtar jag hem till ungarna, för alla hade hunnit gå och lägga sig innan jag kom hem igår, så jag har inte träffat dem sen i förrgår!

Nej, nu ska jag jobba...

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag hade tur idag och hade 2.5 timmars lunch - så det blev lite soltid.... bara att njuta medan den är här. Det dröjer väl inte länge så åker fleecen på igen;))
När får du semester??

Helena sa...

Två veckor kvar nu!