söndag 31 januari 2010

Lottas fyrtioårsfest






I lördags var vi på Lottas fyrtioårsfest. Jag har räknat på fingrarna och kommer fram till att sist vi var på fest utan barnen var i september -06, och då var vi på varsin fyrtioårsfest eftersom de "krockade".
På den fest jag valde att gå på den där kvällen -06 spelade ett band som heter "Hangover survivors" och då minns jag att jag tyckte att det var så himla synd att Magnus inte var med, för deras repertoar passar honom verkligen som handen i handsken. Och så är de allmänt röjiga och härliga.
Men nu var det dags, och precis som jag förutspådde så blev det full fart under bootsen på min käre make hela kvällen. Tror inte att han behöver bekymra sig om att vi inte hann med någon motionspromenad... Även fast maten var god på festen! :-)

2 kommentarer:

Blomman sa...

Fan jag har träningsverk i nacken och i magen med;/
Rock on

Anonym sa...

värk menar jag;)