lördag 30 januari 2010

Födelsedagsmorgon!



Lia började vakna till och gny och när jag la handen på henne för att söva om henne så upptäckte jag att hon lyckats få med sig en skål med chips i sängen igårkväll utan att vi märkt det! Sövde henne i vår säng, så hon hade väl placerat chipsen i sin egen i förväg och när jag lyfte över henne var det mörkt.... Lia har i alla fall lyckats sova gott hela natten på en bädd av krossade chips! :-)

På morgonen upptäckte jag att tejpen fanns i Vilmas rum, jag som skulle slå in de sista paketen... Ville inte väcka henne, så det blev ihopknutna paket! Gick bra det också. Vi väckte Vilmisen med sång och hurra, och det verkade som om presenterna blev till belåtenhet.

1 kommentar:

Malin sa...

Ser att hon har samma påslakan som vi ....men nu åker väl de nya på kan jag gissa =)