onsdag 25 november 2009

Vilma kan tjata hon! :-)

Ojojojojoj vad Vilma har tjatat om julpyntet! Men imorgon åker allt fram så att det är klart till helgen, vill kunna njuta hela första adventshelgen av ljus och glitter så jag brukar tjuvstarta lite och börja ta fram allt på torsdagkvällen före så att alla ljus och stjärnor lyser när jag kommer hem från jobbet på fredag eftermiddag. Vilma har velat tjuvstarta redan för sådär tre veckor sen, men det har jag tyckt varit att ta i.

Idag har jag varit på kurs på vackra stiftsgården i Skellefteå och bussresan både dit och hem var som att åka genom en lång tunnel med undantag för när vi passerade Piteå och några större byar på vägen. Sååååå mörkt! Så jag måste säga att det blir roligt med lite ljusslingor och vackra stjärnor i fönstren.

Inga kommentarer: