söndag 8 november 2009

Längtar efter julsaker...


Lite snö har kommit, och genast börjar jag längta efter att ta fram julbelysningar och adventsstjärnor. Men, men, jag får allt tåla mig sådär tre veckor till! Dessutom fick jag Allt i Hemmets julnummer tidigare i veckan, men jag har inte haft tid att läsa den förrän nu. Ifjol köpte jag julpynt i Uleåborg när vi var där och firade min födelsedag, men sen la jag undan det och glömde bort det. Hittade det inte förrän julen var över! Får väl hoppas att jag hittar det i år...

Idag har vi beställt några julklappar på nätet, skönt att få beta av några stycken i alla fall. Dessutom har vi hunnit med att fira farfar och morfar på fars dag och så mormors och morfars bröllopsdag (som egentligen är imorgon, men vi passade på när vi firade morfar på farsdag).

Inga kommentarer: