lördag 15 maj 2010

Ljuvliga dagar

Igår eftermiddag blev det plötsligt sommar! Jag och Vilmorna var och handlade och fikade på Coop-fiket och när vi kom ut hade vädret slagit om och det var sommar :) Idag när vi promenerade ner till mommo och moffa i stugan så märkte vi att björkarna är på god väg att slå ut, förlåt alla pollenallergiker - men jag älskar den tiden då björkarna har musöron! Det är sååå vackert med den skira grönskan!
Lia premiärbadade i sin lilla pool, utomhus. Jag skjutsade Vilma till genrepet inför dansuppvisningen och medan hon dansade tog jag en promenad på Gamla Bergnäset där det finns massor av roliga hus - snacka om blandad bebyggelse! Matte har kommit hem från Dreamhack i Skellefteå, men han är typ medvetslös så jag har inte kunnat höra hur han haft det. Men det verkar i alla fall ha varit bra.


Inga kommentarer: