tisdag 26 april 2011

Nu är lekstugan hämtad....


...och nästan färdigmålad! Sen ska vi trumma ihop ett antal starka armar som kan lyfta den till baksidan av huset, eventuellt får den stå på infarten till huset tills båten ska i sjön så det blir lite bättre med plats att få in den innanför häcken. Men det går ju fint att leka i den där också! :)

Lia har busat en del de senaste dagarna. I morse upptäckte jag att hon och hennes kompis använt rabatterna på framsidan som sandlådor och geggat runt med en massa jord. Jippi! I eftermiddags tittade jag genom gluggen in i vardagsrummet och såg henne stå och spreja DVD-spelaren med en blomspruta som jag använt när jag strök. Min mobil hade också fått sig en dusch, men lyckligtvis "överlevde" all elektronik. Ja, och Lia också. Hon hade ju kunnat få sig en rejäl stöt. Nästan så man önskar att hon hade fått en LITEN stöt...

Inga kommentarer: